mandag 26. desember 2011

Ørevarmere ❄

Ja, da har jeg kommet hjem til sivilisasjonen igjen, og fryder meg over internett og å titte rundt på alle bloggene deres og fine julebilder. :) Jeg håper dere alle har hatt en kjempe fin julefeiring!
Alle julegaver er nå, forhåpentligvis, pakket opp og det er lov å vise fram de hjemmelagde julegavene til dere (har vist fram noen før jul også da..) Her er starten på mine julegaveavsløringer. Det kommer mer i tiden fremover.
❄ ❄ 
Min kusine og fetter i Trondheim sine barn fikk hjemmestrikket, og i år ble det ørevarmere til de 3 eldste. (Den yngste fikk kjolen jeg viste dere her.)

Jeg ble inspirert av Stinemor med bloggen små øyeblikk, som har laget flust av disse fine ørevarmerne. Jeg syns disse er kjempe fine, og man kan pynte og gjøre de personlige med fine knapper, heklede blomster ol. Det går med akkurat ett nøste garn, og det er gjort på et par timer. ;)
Garn: Drops merino ekstra fine
Pinne: 5,5 mm

2 kommentarer:

  1. Så flotte de var, knapper er bare så digg :)
    Strikker på sånne nå jeg, skal få blomst på.....
    God romjul :)

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Kjempe fine ørevarmere :) Å en kjempe fin blogg :) Legger meg til som følger, så kan jeg følge med på alt det fine du lager :)

    Eline

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...