torsdag 1. desember 2011

Adventskalender..

Ja, da er det 1. desember og det begynner å nærme seg jul. Har dere noe julefølelse enda? Jeg har faktisk mer julefølelse i år enn jeg har hatt på mange år. Vet ikke helt hvorfor, for ute er det pluss grader og regn. Skikkelig grått og trist, og absolutt ikke noe jule vær. Jeg har fått gavekalender av mamma i år, og det er jo så gøy! Det er mange år siden sist jeg har fått adventskalender, og det er klart det er med på å gi litt ekstra julefølelse. :)

Det er også veldig morsomt med alle kalenderne man kan være med på nettet. :) I år har jeg funnet mange! Her er 8 kalendere jeg er med på:

strikkeoppskrift.com har en kalender hvor man hver dag kan svare på spørsmål og vinne masse fine premier. Bla strikkebøker og garn.

- Garnstudio har en kalender hvor de kommer med fine juleoppskrifter hver dag.

- Nøstebarn har også en kalender hvor man kan svare på spørsmål og vinne masse fint.

- Sols garnkurv har også en kalender

- klesmerket Nü by staff woman har en kalender på facebook siden sin

- myCinnamonGirl deler også ut masse fine gaver i adventskalender på facebook

- på Perfect Home sin kalender kan man vinne masse fint interiør

- For de som er teaterinteresserte har Det Norske Teatret kalender hvor du hver dag kan svare på spørsmål og vinne 2 billetter til en valgfri dato til forestillingen som spørsmålet handler om. 

Vet dere om flere kalendere som det er verdt å være med på?
Bilder av hundene fra i fjor jul. Håper det blir så mye snø i år også. :)
Har dere begynt på julegavene? Jeg bestemmer meg hvert år for at jeg skal begynne allerede i januar å strikke julegavene til neste år, men det gjør jeg selvfølgelig ikke.. Jeg sitter alltid de siste ukene før jul og nistrikker. ;) Nettopp av den grunn blir det alltid mest kjøpe gaver. Men men.. Er faktisk godt igang med det allerede, og det er godt!
hundene som samarbeider om å drepe en nisselue. ;)

1 kommentar:

  1. Hei igjen :)
    Jeg er en sånn irriterende en som faktisk begynner å strikke julegaver i romjula, så de er færdistrikket for leeeeeeeenge siden. Nå koser jeg meg bare :) Så mange fine julekalendre du leker med, jeg bruker bare strikkeoppskrift sin, lekmer og kvinneguiden, men nå skal jeg jaggu in å se :)
    Krysser fingrene for snø!! Christel

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...