lørdag 17. september 2011

Nå er jeg tilbake, for å bli! ;)

Jeg har nå endelig kommet godt i orden i den nye leiligheten i Oslo. Har hatt en super sommer, med gode venner og familie i storbyen. Elsker å være tilbake i Oslo! Nå når livet smiler til meg igjen tenkte jeg at jeg ville snike meg tilbake til bloggverden. Er jo så koselig og inspirerende å følge med på alle dere, og det er så motiverende og gøy med alle kommentarene dere legger igjen her. 
Selvom det har vært litt stille på håndarbeids fronten i sommer har jeg nå laget en god del siden sist jeg la inn innlegg her. Gleder meg til å vise dere fremover. Tenkte jeg skulle starte med et innlegg med dagens bakst. Dette kommer litt senere i kveld. Gled dere!
Nå skal jeg kose meg med skal vi danse og lørdagsgodt.

Håper livet smiler til alle dere også, og at dere har en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...