onsdag 30. mars 2011

Enda en award! :)

I går var jeg så heldig å få en award av Marion. Det var jo kjempe koselig! Setter utrolig stor pris på alle som liker bloggen min og som finner inspirasjon i det jeg gjør. Og hva er vel ikke koseligere enn å få en bekreftelse på nettopp dette? :)



Med awarden følger en utfordring, så her kommer 10 spørsmål og svar.

1.  Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg begynte vel å blogge mest for min egen del, at jeg ville ha oversikt over det jeg har laget. Så jeg kan gå tilbake og huske. ;) Det er vel fortsatt hoved grunnen, men jeg fant jo veldig fort ut hvor utrolig koselig det er med bla følgere og alle de fine kommentarene. Og ikke minst den verden som har åpnet seg med å følge andres blogger og finne masse inspirasjon rundt om kring.


2. Hvilke blogger følger du?
Jeg har nesten 200 håndarbeidsblogger i blogglisten min, som jeg følger aktivt med på. Og jeg har mange på følger listen også.

3. Favoritt make up?
Jeg er veldig fan av i.d bare escentuals og glo minerals.


4. Favoritt klesmerke?
Hm.. Jeg bryr meg masse om klær, men veldig lite om merker. De merkene jeg har mest av er vel levi´s, converse og nike.


5. Ditt "MÅ" ha makeup produkt?
Mascara!


6. Favorittfarge?
Jeg elsker alle varianter av jordfarger! brun, beige, sennep, orange, lilla etc...


7. Favoritt parfyme?
Jeg har vel egentlig ikke klart å finne en favoritt jeg. Blir så fort lei.


8. Favoritt film?
Oi oi, denne er vanskelig. Jeg kommer ikke på en konkret film, for det er så mange fine. Jeg er svak for skikkelig jente filmer da. DRAMA! ;) Men kan godt like action og thriller også. Noe jeg styrer unna er  grøssere.


9. Hvilket land vil du reise til og hvorfor?
Det er flere land jeg drømmer om å reise til. Indonesia, Mauritius, India og Vitenam er de som står høyest på lista.


10. 5 ting du må ha i veska?
mobil, lommebok, leppepomade, fuktighetskrem, strikketøy, 


Jeg ser at man skal sende denne videre til 5 stk, og jeg velger da å sende til noen andre enn jeg sendte den forrige awarden til:

Dette er også blogger som må besøkes! Kreative damer, med masse fin inspirasjon. Jeg ser at noen har fått denne før, men jeg sender den alikevel og håper at noen tar utfordringen. ;)


1 kommentar:

  1. Tusen, tusen takk for award! Det setter jeg veldig stor pris på :) Ser at denne har vandret rundt omkring hos de fleste av bloggene jeg besøker så jeg velger i denne omgang å bare si TUSEN TAKK! :)
    Ser at du også har vunnet hos Pringeling, blir spennende å se hva vi får fra henne :)

    Mye flott du lager, du er på blogglista mi så jeg titter innom deg :)

    Ha en fin mandagskveld :)

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...